با کلیک بر روی 1+ جیب نت را در گوگل محبوب کنید

با این کار ها مشتری را از مغازه فراری دهید

با این کار ها مشتری را از مغازه فراری دهید ،اگر صاحب کسب و کاری هستید و هر روز با مشتریان خود در تعامل می باشید نکاتی که در این مقاله خدمت شما عزیزا گفته می شود را با دقت بخوانید و بسیار مهم بشمارید چرا که رعایت نکردن یکی از این موارد می تواند مشتری شما را از مغازه یا محل کسب و کارتان فرار دهد لطفا در ادامه همراه جیب نت باشید

بوی سیگار:

شاید فکر کنید چیز پیش و پا افتاده ای است اما همین مسئله ساده می تواند مشتری شما را فراری دهد پس اگر سیگاری هستید بهتر است بیرون مغازه بکشید و فضای مغازه را همیشه خوشبو نگه دارید

همین مسئله می تواند به شما در فروش کمک کند

بوی عرق بدن:

بارها شده برای خرید به بوتیکی رفته ام و در اتاق پرو آن بوی بسیار بد عرق بدن را استشمام کردم این کار برای مغازه داران بسیار مضر است چرا که مشتری وقتی میخواهد برای بار دوم به مغازه شما بیاید یاد آن خاطره می افتد! پس بهتر است همیشه مراقب بوی مغازه یا محیط کسب و کار خود باشید

با این کار ها مشتری را از مغازه فراری دهید

زدن اسپری زیاد داخل مغازه یا به خودمان:

زدن اسپری زیادی یا اسپند دود کردن داخل مغازه خوشایند نیست ممکن است بعضی از مشتریان به این بو ها حساسیت داشته باشند

برای خوشبو کردن مغازه می توانید از گلها هم استفاده نمایید

تعریف و تمجید الکی از کالا:

حتما پیش آمده که قیمتی محصولی را پرسیده اید و فروشنده می گوید:قیمت این محصول ۱۰۰ هزار تومان است ولی برای شما ۹۰ هزار تومان! با شنیدن این جمله چه حسی به شما دست می دهد؟ آیا احساس نمی کنید فروشنده شما را فریب می دهد؟ او شما را بسیار ویژه جلوه می دهد درصورتی که از شما هیچ چیزی نمی داند.مطمئنید به خریدار بعدی هم همین حرف ها را خواهد زد. یا دیده اید که وقتی می پرسیم:آیا این محصول به درد من می خورد؟ فروشنده پاسخ می دهد:بله خیالتان راحت باشد. درصورتی که هیچ اطلاعاتی از ما ندارد که بداند محصول به دردمان می خورد یا نه امروزه خریداران بسیار باهوش هستند و عدم صداقت در صحبت های شما را متوجه خواهند شد و این کار باعث از بین رفتن اعتماد مشتری می شود

بی احترامی به مشتری:

اغلب فروشنده حرف نامناسبی نمی گوید، ولی با زبان بدن و حالت چهره به خریدار بی احترامی می کند و نشان می دهد که سوال خریدار بسیار پیش پا افتاده است.گاهی فروشندگان خریدار را سر قیمت تحقیر می کنند. مثلا شاید خریدار قیمت محصولی را به جای ۱۲۰ هزار تومان اشتباها ۱۲ هزار تومان دیده و می پرسد:این محصول ۱۲ هزار تومان است؟ فروشنده با تحقیر می گوید:با ۱۲ هزار تومان به شما شکلات هم نمی دهند! این نوع برخورد خریدار را دلسرد می کند ناراحت کردن مشتری مساویست با ورود نکردن دوباره به مغازه

امیدوارم مطلب ” با این کار ها مشتری را از مغازه فراری دهید ” برای شما عزیزان مفید بوده باشد برای خواندن مطالب مرتبط لطفا اینجا کلیک کنید

برای ثبت آگهی خود در جیب نت بصورت رایگان لطفا اینجا کلیک کنید

با این کار ها مشتری را از مغازه فراری دهید

پاسخی بنویسید

برای درج آگهی رایگان در سایت جیب نت به آدرس www.jibnet.ir مراجعه نمایید. رد کردن