با کلیک بر روی 1+ جیب نت را در گوگل محبوب کنید
جدیدترین فنون جذب مشتری

جدیدترین فنون جذب مشتری

جدیدترین فنون جذب مشتری : وقتی ما کالای انحصاری برای فروش داشته باشیم یعنی فقط تنها فروشنده یک جنس باشیم خیلی راحتی می توانیم هر قیمتی دلمان می خواهد یا صلاح می دانیم برای کالای خود در نظر بگیریم اما وقتی تعداد فروشندگان یک کالا افزایش پیدا می کند دیگر بنا بر میل خود نمی توانیم جنس را بفروشیم در این مواقع باید با استفاده از فنونی مشتری را جذب خود کنیم تا حجم فروش خود را افزایش دهید

امروز در این پست از سایت جیب نت به شما یاد می دهیم برای انجام یک معامله موفق چه نکاتی را رعایت بفرمایید پس در ادامه همراه ما باشید

جدیدترین فنون جذب مشتری

  1. از رقبای خود انتقاد نکنید بلکه کیفیت کار خود را افزایش دهید
  2. مهم نیست چقدر کالای بی عیب و نقصی برای فروش داشته باشید یا اینکه مشتریان متعهد داشته باشید شما باید برای هر نوع بازخورد خود را آماده کنید
  3. کارکنان شما بهترین مشتریان شما هستند برای مشتری مداری به شیوه مناسب ابتدا از آنها شروع کنید
  4. امروزه پیدا کردن صفحات مجازی مربوط به کسب و کار افراد بسیار راحت است،پس عکس پروفایل مناسبی برای خود انتخاب نمایید
  5. فروشنده معمولی می گوید: این جنس که تمام شد چرا جنس دیگر نمی برید؟ فروشنده حرفه ای می گوید اجازه بدهید نگاهی به انبار بی اندازم شاید این جنس تمام شده باشد اگر تمام شده باشد پیشنهادات بهتری برای شما دارم
  6. سه فرمول عالی برای فروش موفق یک استفاده مکرر از نام مشتری دو تعریف از مشتری سه دلیل برای تعریف از مشتری
  7. از کلمه تخفیف زیاد استفاده کنید مردم همیشه دوست دارند ارزان خرید کنند برای اینکه می توانید مثلا تخفیف اولین خرید یا تخفیف در تعداد بالا یا امکاناتی مثل ارسال رایگان و غیره در نظر بگیرید
  8. تا جایی که می توانید از مشتری اطلاعات بگیرید و ثبت کنید مثل اسم و ادرس و شماره این اطلاعات بعدا به درد شما خواهد خورد
  9. تخفیف برای مشتری حاضر را ترجیحا با ماشین حساب محاسبه کنید
  10. در چیدمان مغازه اجناس را روی هم بچینید نه در کنار هم سعی کنید از ارتفاعات بیشتر استفاده کنید زیرا چشم ارتفاعات را بیشتر می بیند
  11. داخل مغازه شما نظم باید حکم فرما باشد،مغازه شلوغ باب میل مشتری نیست
  12. مشتریان خود را بشناسید و خواسته هایی که فروشندگان دیگر برای آنها براورده نکردند محیا کنید
  13. بازایابان موفق کسانی هستند که خودشان از محصولاتشان استفاده کرده و رضایت کامل از آن دارند
  14. وقتی مشتری از شما می پرسد جای فلان کالا کجاست شما با انگشت نشان می دهید در حقیقا این پیام را منتقل می کنید که شمای مشتری برای من ارزشی ندارید!
  15. همیشه بعد از تماس تلفنی با مشتری شما بعد از مشتری تلفن را قطع کنید
  16. بیشتر مشتریان اینترنتی تنها با یکبار پشتیبانی بد سراغ سایت های رقیب خواهند رفت
  17. برای مشتریان خود مناسبت ها را تبریک بگویید یا در صورت امکان بلیط سینما و از این قبیل بفرستید
  18. برای مغازه یا برند خود یک رنگ ثابت انتخاب کنید اینکار باعث جذب بیشتر مشتری می شود
  19. قبل از تحویل کالا به مشتری ابتدا ان را چک کنید تا نقصی نداشته باشد
  20. حتما هنگام شروع صحبت با مشتری لبخند بر لب داشته باشید

این مطالب توسط وبلاگ جیب نت برای شما کاربران گرامی جمع آوری شد امید است مطالب مفیدی در اختیار شما عزیزان قرار گرفته باشد

برای خواندن سایر مطالب لطفا اینجا کلیک کنید

برای ثبت آگهی خود بصورت رایگان در جیب نت لطفا اینجا کلیک کنید

پاسخی بنویسید

برای درج آگهی رایگان در سایت جیب نت به آدرس www.jibnet.ir مراجعه نمایید. رد کردن