در بخش اول و دوم راجع به دو نوع از روش های فروش اینترنتی صحبت کردیم در این بخش میخواهیم درباره روش دیگری صحبت کنیم که این روش بیشتر برای کسانی که دارای خدمات یا مشاغلی هستند که توانایی ارائه و توزیع آنها را دارند مناسب است. مثلا در صورتی که شما دارای تولیدی پوشاک هستید یا توانایی تامین کالا از خارج از کشور یا تامین کالا با قیمت رقابتی در کشور را دارید مناسب است. البته این روش برای مغازه داران که به هر دلیلی با کمبود مشتری مواجه هستند و یا مغازه دارانی که میخواهند برند و محصولات خود را بیشتر به فروش برسانند نیز بسیار مناسب و کاربردی می باشد.

در این روش شما با یک فروشگاه اینترنتی که مشتریان خود را دارد طرف قرارداد می شوید به این نحو که این فروشگاه عکس از محصولات شما را در سایت خود قرار می دهد و پس از خرید مشتریان به شما اطلاع میدهد که مثلا ۱۰۰ عدد از فلان کالای شما توسط کاربران این سایت خریداری شده و شما به عنوان یک تامین کننده خواهید بود که بایستی این محصولات خرید شده را طبق موجودی انبار خود تامین نمایید. در این میان طبق قراردادی که با آن فروشگاه اینترنتی ثبت نموده اید شما موفق به فروش محصولات خود شده اید و کالای خود را به تعداد زیادی کاربر معرفی کرده اید که آنها اکنون مشتری کالاهای شما شده اند و فروشگاه اینترنتی نیز نقش خود را به عنوان یک واسطه بین شما و کابرانش ایفا نموده و به شکلی برای شما بازاریابی محصولتان را نموده و حق بازاریابی خود را بر اساس سهم تعریف شده از فروش هر کالا در قرارداد میگیرد.

لازم به ذکر است که به زودی فروشگاه اینترنتی جیب نت راه اندازی خواهد شد که این امکان را برای عزیزانی که مایل به فروش محصولات خود به این روش باشند، فراهم خواهد نمود پس در اخبار سایت جیب نت و در وبلاگ جیب نت منتظر اعلام این موضوع باشید. همچنین عزیزانی که  امکان تامین کالا را دارند می توانند برای بازاریابی اینترنتی از طریق تلگرام و واتس اپ و وایبر با شماره تلفن ۰۹۳۳۱۶۷۷۰۶۳ در ارتباط باشند یا از طریق ایمیل  jibnet.home@gmail.com با ما در ارتباط باشند.

مزایای استفاده از این روش:

۱-      صرفه جویی در وقت

۲-      جذب مشتریان زیاد در مدت کم

۳-      فروش دائمی محصولات و سرعت فروش بالا

۴-      فروش تعداد بیشتری از محصولات

۵-      رونق گرفتن کسب و کار چرکه تعدادی از مشتریان اینترنتی تبدیل به مشتری حضوری خواهند شد

۶-      عدم نیاز به افراد بازاریاب با حقوق ماهانه

معایب این روش:

سود کمتر از فروش هر محصول نسبت به دو روش قبل به دلیل پرداخت حق بازاریابی سایت

همانگونه که مشاهده میکنید در این روش گرچه ممکن است به دلیل پرداخت حق بازاریابی از فروش هر محصول سود کمتری ببرید ولی در عوض به دلیل فروش تعداد بالای محصولات سود نهایی شما با دو روش قبل یکسان و غالباً بیشتر خواهد بود.